Outlast II zbliża się wielkimi krokami, bo premiera już za mniej niż tydzień. Zobaczmy zatem, na jakich konfiguracjach, w znośnej jakości, dane nam będzie cieszyć się widokami potwornych potworności, które będą na nas zewsząd naskakiwać.
Przy okazji podanych konfiguracji wiemy mniej więcej, czego można się po każdej spodziewać. Tak więc spełniając wymagania minimalne zagramy w zadowalających warunkach w rozdzielczości HD i w teoretycznie 30 fps-ach:
System: Windows Vista/7/8/10 (64-bitowy)
Procesor: Intel Core i3-530
Pamięć: 4 GB RAM
Karta graficzna: Geforce GTX 260/Radeon HD 4870, 1 GB
DirectX: 10
Miejsce na dysku: 30 GB
Jeśli dysponujemy maszyną o parametrach podanych w wymaganiach zalecanych, teoretycznie powinniśmy cieszyć się pełnymi detalami w Full HD i 60 fps:
System: Windows Vista/7/8/10 (64-bitowy)
Procesor: Intel Core i5
Pamięć: 8 GB RAM
Karta graficzna: Geforce GTX 660/Radeon HD 7850, 1,5 GB
DirectX: 11
Miejsce na dysku: 30 GB
Kto 25 kwietnia wyruszy w olśniewających pełnych detalach na zwiedzanie z kamerą terenów Arizony, a kto będzie musiał obejść się smakiem?
Komentarze
About the Author
PONIŻEJ WYHACZYSZ NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII
Among Us – kiedy nowa mapa The Airship trafi do gry?
~ Jacek Lisiecki | 1 lutego 2021
Informacje o nadchodzącej do Among Us nowej mapie o nazwie The Airship już od blisko dwóch miesięcy obiegają Internet, a jej produkcja trwa przynajmniej od września minionego roku. Jeżeli zastanawiacie się kiedy deweloperzy ze studia InnerSloth w końcu pozwolą nam pobiegać po pokładzie tytułowego sterowca, to w tym artykule przygotowaliśmy dla Was zbiór najważniejszych i […]
Biomutant z datą premiery i trzema różnymi edycjami gry
~ Dorota Żak | 27 stycznia 2021
Ogłoszony w 2017 roku Biomutant, klimatyczny postapokaliptyczny RPG, od początku zapowiadał się ciekawie. Przyszło nam jednak chwilę poczekać na datę premiery, która została właśnie ogłoszona. Biomutant określany jest mianem RPG-a, którego akcja rozgrywa się w postapokaliptycznym świecie, zamieszkanym przez przypominające ludzi zwierzęta i roboty. Choć twórcy gry zwracają na baśniowy aspekt opowieści, nie jest to […]
Celeste Classic otrzymuje sequel stworzony w 3 dni
~ Dorota Żak | 26 stycznia 2021
Czy w trzy dni da się stworzyć sympatyczną grę? Jak najbardziej. Wystarczy wziąć przykład z Matt Makes Games, który właśnie w takim czasie stworzył Celeste 2: Lani’s Trek. Z okazji wypadającej w tym roku trzeciej rocznicy wydania gry Celeste jej twórcy postanowili zaskoczyć graczy miłym prezentem. Chociaż podobno sami kiedyś oświadczyli, że tytuł z 2018 […]