System Shock, klasyczny miks gatunków FPS i RPG z 1994 roku, doczeka się zremasterowanego wydania – zbiórka na Kickstarterze zakończyła się sukcesem, przynosząc dodatkowe 450 tysięcy dolarów ponad docelowe 900 tysięcy.
Co dokładnie oznacza przekroczenie narzuconego przez twórców progu? Dzięki niemu otrzymamy dodatkowe lokacje oraz bardziej rozbudowaną narrację w postaci chociażby nowych członków załogi czy ich audiologów. Pojawią się również wersje na Maca i Linuksa.
Akcja System Shock Remastered toczyć ma się na należącej do korporacji TriOptimum stacji kosmicznej Cytadela. Uwięziony na niej gracz ma być zmuszony do stawiania czoła cyborgom oraz zmutowanym członkom załogi kontrolowanym przez AI o dźwięcznym imieniu SHODAN. Oznacza to, że odświeżona edycja odtwarza fabułę pierwowzoru, serwując ją jednak w unowocześnionej szacie – największe zmiany dotyczą oprawy graficznej, nowy ma być również system sterowania i interfejs.
Więcej na temat projektu możecie przeczytać na stronie zakończonej już zbiórki pod tym adresem.
Jeśli jesteście ciekawi, jak ostatecznie będzie prezentować się wskrzeszone dziecko Looking Glass Technologies, musicie się jednak uzbroić w cierpliwość – na końcowe efekty prac studia Night Dive przyjdzie poczekać do grudnia 2017 roku.