Brian Fargo, współzałożyciel studia inXile Entertainment poinformował o zakończeniu prac nad właściwą treścią tytułu, jednak nie oznacza to skończonych prac nad doszlifowaniem zawartości.
Z tego powodu premiera gry zostaje przesunięta na 2017 rok. Na osłodę deweloperzy oddali w ręce osób, które wspierały grę na Kickstarterze wersję testową gry. Dodatkowo wiemy też, że w betę będą mogły zagrać osoby posiadające tylko system operacyjny z rodziny Windows. Klucze rozdawane w ramach tej akcji, będzie można potem wykorzystać do uzyskania dostępu do pełnej wersji gry. Co więcej dostaniemy możliwość wymienienia klucza z platformy Steam na wersję cyfrową ze sklepu GOG.com. Jakby tego było mało łatka wprowadzona do wersji beta ma zawierać tysiące poprawek. Zmienione zostały zadania i dialogi pod względem merytorycznym i wizualnym, dodano przedmioty oraz zmienione zostaną te już istniejące w grze. Przerobiono interfejs pod względem technicznym jak i wizualnym. Poprawiona została także optymalizacja i system tworzenia postaci. Nad grą nadal pracują graficy, programiści oraz ludzie odpowiedzialni za dopracowywanie scenariusza. Problemem, który wpływa znacząca na przesunięcie premiery gry jest treść gry, która składa się z ponad miliona słów. Tłumaczenie jej na inne języki, może zająć ogromne ilości czasu.
Jak wiele z tych obietnic będzie prawdą? Przekonamy się zapewne w 2017 roku.