Faza BETA projektu The Division startuje za trochę ponad tydzień (28 stycznia – Xbox One, 29 stycznia PS4 i PC), ale już kilka dni temu na kanale YouTube użytkownika Alobordo pojawiło się (i za moment zniknęło) wideo z gry, z którego można wyciągnąć przynajmniej dwie ważne informacje: jak wygląda i radzi sobie The Division na komputerze średniej klasy oraz jak wyglądają ustawienia graficzne dostępne w grze.
Jak możemy wywnioskować z poniższej listy – gracze PC będą mieli do dyspozycji całkiem pokaźną ilość opcji graficznych. Musimy jednak pamiętać też, że wideo pochodzi z „fazy BETA” gry, więc do czasu premiery co nieco może się tu jeszcze zmienić.
- Vsync (on/off)
- Frame Rate Limit (on/off)
- Shadow Quality
- Shadow Resolution
- Spot Shadow Count
- Spot Shadow Resolution
- Contact Shadows
- Post FX AA
- Temporal AA
- Sharpen Image (%)
- Particle Detail
- Enable Wind-affected Snow
- Volumetric Fog
- Reflection Quality
- Local Reflection Quality
- Sub-surface Scattering
- Anisotropic Filtering
- Parallax Mapping
- Ambient Occlusion
- Depth of Field
- Object Detail (%)
- Extra Streaming Distance (%)
- Chromatic Aberration (on/off)
- Lens Flare (on/off)
- Vignette Effect (on/off)
Wierząc informacjom podanym przez Alobordo, komputer PC z GTX 650Ti oraz procesorem Intel i5 taktowanym w 3.1 GHz na pokładzie potrafi pociągnąć The Division (BETA build) w 55-65 FPS’ach co jest całkiem zadowalającym wynikiem, jeśli chodzi o aspekt optymalizacji gry.
Porównanie graficzne LOW-ULTRA / Tom Clancy’s The Division (BETA build) Version 1.0
Tom Clancy’s The Division zadebiutuje na wszystkich docelowych platformach, tj. na komputerach osobistych klasy PC, Xbox One oraz PlayStation 4, już 8 marca 2016 roku, a zamknięte beta testy gry rozpoczną się 28 stycznia bieżącego roku.
Komentarze
About the Author
Igor Kaźmierczak - Redaktor naczelny tego skupiska wariatów, który nałogowo pracuje nad poprawą jego ładu. Spełniony muzyk, niespełniony skryba, czasem coś pobazgra na podwędzonym ukradkiem płótnie. Przesiaduje nocami, choć w sytuacjach oficjalnych zarzeka się, że tego nie lubi. Człowiek ze zdiagnozowaną dolegliwością zwaną chronicznym brakiem czasu.
PONIŻEJ WYHACZYSZ NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII
Gorrrące premiery! Przegląd gier, które ukażą się w najbliższym tygodniu (01.02–07.02)
~ Michał Kaźmirczak | 1 lutego 2021
W najbliższym tygodniu największą premierą wydaje się być stworzony przez Remedy Entertainment port jednej z bardziej interesujących gier ostatnich lat. Poza tym mamy survival, który interpretuje mitologię nordycką na swój sposób oraz szaloną grę samochodową, w której liczy się zniszczenie swoich rywali, a nie pierwsze miejsce na mecie. Przyjrzyjmy się produkcjom debiutującym w ciągu najbliższych […]
Gorrrące premiery! Przegląd gier, które ukażą się w najbliższym tygodniu (30.11–06.12)
~ Michał Kaźmirczak | 1 grudnia 2020
Najbliższy tydzień to przede wszystkim powrót legendy branży gier oraz pierwsze od dawna nowe IP od Ubisoftu. Zobaczcie, jakie nowe gry debiutują w nadchodzących dniach. Twin Mirror – DONTNOD Entertainment – 01.21 (PC, XONE, PS4) Kolejna przygodówka wydana przez renomowane już studio DONTNOD, któremu zawdzięczamy miedzy innymi Life is Strange. Deweloper, po dość chłodno przyjętym […]
Gorrrące premiery! Przegląd gier, które ukażą się w najbliższym tygodniu (23.11–29.11)
~ Michał Kaźmirczak | 23 listopada 2020
Kolejny spokojny tydzień pod względem nowych tytułów. Nie dajcie się jednak zmylić, bo choć interesujących premier w najbliższych dniach mamy mało, przynajmniej jedna z nich jest przez fanów wyczekiwana już od dłuższego czasu. Zobaczmy, co debiutuje w ciągu najbliższych dni. Football Manager 2021 – Sports Interactive – 24.11 (PC, XONE, XSX) Tak jak można domyślić […]