Szum towarzyszący premierze Grand Theft Auto V na PC nie mija! Tym razem NVIDIA uraczyła nas dogłębną analizą i szczegółowym zestawieniem wszelkich ustawień graficznych dostępnych w świeżo wydanym hicie Rockstara. Wisienką na torcie jest fakt, iż „Zieloni” załączyli również interaktywne grafiki porównawcze, dzięki którym różnice widoczne przy zmianie poszczególnych detali mamy ukazane jak na dłoni!
Pełne zestawienie znajdziecie POD TYM LINKIEM!
A poniżej prezentujemy przetłumaczony spis treści omawianego artykułu wraz z odnośnikami do odpowiadającej danemu punktowi części:
- Wymagania systemowe
- Notka co do przeprowadzonych benchmarków i testów
- Ekskluzywne ulepszenia graficzne dostępne TYLKO W WERSJI NA PC zaprojektowane przez NVIDIA
- Standardowe ustawienia graficzne
- Ambient Occlusion
- Filtrowanie Anizotropowe
- Wersja DirectX
- Skalowanie dystansu
- Rozszerzone skalowanie dystansu
- Zwiększona odległość cieni
- Jakość trawy
- Tekstury w wysokiej jakości podczas latania
- Cienie w wysokiej rozdzielczości
- Ignoruj sugerowane limity
- Efekt głębi ostrości gry
- Długie cienie
- Jakość cząstek
- Zagęszczenie ludności
- Zróżnicowanie przechodniów
- Post FX
- Jakość odbić
- Odbicia MSAA
- Jakość shaderów
- Jakość cieni
- Teselacja
- Jakość tekstur
- Jakość wody
- Zużycie VRAM w ustawieniach graficznych
- Optymalizacja Grand Theft Auto V
- GeForce Experience: Optymalne, grywalne ustawienia za jednym kliknięciem
- Podsumowanie