Zaledwie dwa dni po premierze CD Projekt RED wypuściło aktualizację Wiedźmina 3 na PC, która ma poprawić stabilność gry oraz wprowadzić poprawki drobnych błędów, o których istnieniu twórcy dowiedzieli się dopiero za pośrednictwem zgłoszeń od graczy.
Jeżeli miałeś problemy z technologią NVIDIA Hairworks, ustawieniami post-procesów lub interfejsu, czy jakimikolwiek innymi funkcjami najnowszego Wiedźmina – szczegółowa lista zmian, które wprowadza łatka 1.03 znajduje się poniżej:
- Poprawa stabilności gry i interfejsu użytkownika
- Ogólna poprawa wydajności, opymalizacja wydajności podczas przerwyników filmowych
- Redukcja nagłego pojawiania się roślin po zmianie parametru gęstości roślinności
- Poprawa wydajności systemu Nvidia Hairworks
- Podniesienie wartości filtrowania anizotropowego do x16 na poziomie Ultra
- Rozszerzenie możliwości modyfikacji filtra ostrości z wł/wył na wył/Niskie/Wysokie
- Poprawne wyświetlanie krwi na wodzie
- Poprawa błędu, który umożliwał strzelanie z kuszy do przyjaznych NPC
- Poprawa menu
- Poprawa błędu, który powodował problemy z regeneracją wytrzymałości podczas sprintu
- Poprawa błędu, który powodował blokowanie się kursora podczas przewijania mapy
- Poprawa ostrości mapy świata
- Poprawa responsywności gry podczas korzystania z klawiatury
- Poprawa brakujących tłumaczeń w interfejsie użytkownika
- Poprawa rzadkiego błędu występującego podczas wybierania dialogu
- Rostan Muggs powraca
- Poprawa mniejszych błędów związanych z efektami dźwiękowymi
——————————————————————————————————————————————————————
Trwa konkurs, w którym do wygrania są 3 kody do cyfrowej wersji gry Wiedźmin 3: Dziki Gon na Steam. Nie musicie robić prawie nic, a reszta informacji -> TUTAJ <-.
——————————————————————————————————————————————————————
Komentarze
About the Author
Igor Kaźmierczak - Redaktor naczelny tego skupiska wariatów, który nałogowo pracuje nad poprawą jego ładu. Spełniony muzyk, niespełniony skryba, czasem coś pobazgra na podwędzonym ukradkiem płótnie. Przesiaduje nocami, choć w sytuacjach oficjalnych zarzeka się, że tego nie lubi. Człowiek ze zdiagnozowaną dolegliwością zwaną chronicznym brakiem czasu.
PONIŻEJ WYHACZYSZ NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII
Among Us – kiedy nowa mapa The Airship trafi do gry?
~ Jacek Lisiecki | 1 lutego 2021
Informacje o nadchodzącej do Among Us nowej mapie o nazwie The Airship już od blisko dwóch miesięcy obiegają Internet, a jej produkcja trwa przynajmniej od września minionego roku. Jeżeli zastanawiacie się kiedy deweloperzy ze studia InnerSloth w końcu pozwolą nam pobiegać po pokładzie tytułowego sterowca, to w tym artykule przygotowaliśmy dla Was zbiór najważniejszych i […]
Biomutant z datą premiery i trzema różnymi edycjami gry
~ Dorota Żak | 27 stycznia 2021
Ogłoszony w 2017 roku Biomutant, klimatyczny postapokaliptyczny RPG, od początku zapowiadał się ciekawie. Przyszło nam jednak chwilę poczekać na datę premiery, która została właśnie ogłoszona. Biomutant określany jest mianem RPG-a, którego akcja rozgrywa się w postapokaliptycznym świecie, zamieszkanym przez przypominające ludzi zwierzęta i roboty. Choć twórcy gry zwracają na baśniowy aspekt opowieści, nie jest to […]
Celeste Classic otrzymuje sequel stworzony w 3 dni
~ Dorota Żak | 26 stycznia 2021
Czy w trzy dni da się stworzyć sympatyczną grę? Jak najbardziej. Wystarczy wziąć przykład z Matt Makes Games, który właśnie w takim czasie stworzył Celeste 2: Lani’s Trek. Z okazji wypadającej w tym roku trzeciej rocznicy wydania gry Celeste jej twórcy postanowili zaskoczyć graczy miłym prezentem. Chociaż podobno sami kiedyś oświadczyli, że tytuł z 2018 […]