Deweloperzy ujawniają kolejne szczegóły dotyczące Ghost of Tsushima. Tym razem dowiedzieliśmy się nieco więcej o strukturze fabuły i innych aspektach rozgrywki.
Najnowsze dzieło Sucker Punch Productions posiadać będzie tylko jedno zakończenie. Protagonista w trakcie opowieści ma stać się prawdziwym bohaterem. Co więcej, zabraknie systemu wyborów moralnych (wcześniej studio zastosowało takie rozwiązanie w inFamous: Second Son). Zadecydujemy, oczywiście, o sposobie walki i podejściu do eliminacji wrogów. Główny bohater – Jin – cały czas będzie korzystać z jednej katany, która jest pamiątką rodzinną. Sposób rozgrywki zdefiniujemy, dobierając i rozwijając odpowiednie umiejętności.
Oprócz tego, poziom trudności nie zmieni wysokości życia przeciwników, ale uwarunkuje ich agresję. W grze zabraknie pływania i posługiwania się dwoma orężami jednocześnie.
Pamiętajmy, że produkcja zaoferuje otwarty świat i aktywności poboczne. Premiera już 17 lipca tego roku na PlayStation 4.