Użytkownicy ModDB, jak co roku z resztą wybrali najlepsze modyfikacje gier. Powiem szczerze, że finalista lekko mnie zaskoczył.
Modować podobno każdy może, czasem lepiej, czasem gorzej. Jednak ci, którzy się starają, znajdują uznanie. Dlatego jak co roku zostaje wybrane top 10. A w tym roku prezentuje się ono tak:
10. Expanding Fronts (Star Wars: Galactic Battlegrounds)
9. RHS: Armed Forces of the Russian Federation (ARMA 3)
8. Call of Warhammer: Beginning of The End Times (Medieval II: Total War: Kingdoms)
7. Divide and Conquer (Medieval II: Total War: Kingdoms)
6. Medieval Kingdoms Total War (Attila Version) (Total War: Attila)
5. Brutal Doom 64 (Doom II)
4. Thrawn’s Revenge: Imperial Civil War (Star Wars: Empire at War: Forces of Corruption)
3. Hearts of Iron IV: The Great War (Hearts of Iron IV)
2. Enderal (The Elder Scrolls V: Skyrim)
1. STALKER: Call of Chernobyl (STALKER: Zew Prypeci)
Dlaczego finalista mnie zaskoczył? Myślałem, iż murowanym kandydatem pierwszego miejsca będzie Enderal, w końcu to całkowicie nowa gra, tylko na silniku Skyrima. A tu proszę, Call of Chernobyl nie ustępuje mu pod żadnych względem i wygrał tę bitwę. Dodaje pojazdy, survival, nowych przeciwników. Po prostu masę nowej zawartości.
Sam używam sporej ilości modów do Skyrima, czasami aż nadto… A wy jaki macie stosunek do modów? Używacie, a może sami tworzycie? A może uważacie je za herezję i obrazę twórców?