CD PROJEKT RED nie odpuszcza! Jak zapewne wiecie, prace nad najnowszą łatką do Wiedźmina 3: Dziki Gon, oznaczoną numerem 1.07 są już na ukończeniu. Z tej okazji deweloperzy podzielili się poglądową listą najważniejszych zmian, które wprowadzi nadchodząca aktualizacja.
Jeżeli ktoś jeszcze (SERIO?!) miał wątpliwości czy twórcy najnowszego Wiedźmina słuchają rad od społeczności graczy, to poniższe punkty powinny je rozwiać. Skrzynie pełniące funkcję SCHOWKÓW, personalizowane SORTOWANIE ekwipunku, oddzielny dział i oznaczenie dla KSIĄŻEK i jeszcze więcej usprawnień, o które prosili użytkownicy (najprawdopodobniej) JESZCZE W TYM TYGODNIU!
Nowy, alternatywny (opcjonalny) tryb responsywności poruszania się Geralta
Skrzynia dla gracza dostępna w różnych miejscach w grze. Lokacje skrzynki będą oznaczone na mapie.
Materiały potrzebne do wytwarzania przedmiotów oraz składniki alchemii nie będą już miały wagi.
Książki będą teraz umieszczane w specjalnej zakładce w ekwipunku, a pozycje przeczytane będą oznaczone graficznie.
Cała masa poprawek dotyczących zadań głównych oraz pobocznych
Rozmaite usprawnienia w zachowaniu konia
Dodano kilka metod sortowania przedmiotów w ekwipunku
Przepisy (alchemia oraz wytwarzanie przedmiotów) mogą być teraz przypinane, co będzie skutkowało odpowiednim zaznaczeniem potrzebnych do ich wykonania składników w panelu sklepu.
Usprawnienia dotyczące wydajności (efekty wizualne, cut-sceny, rozgrywka)
Na końcu deweloperzy CD PROJEKT RED zaznaczyli, że „Jako że wszyscy pracujemy nad tym, aby aktualizacja 1.07 została ukończona i wydana na czas, chcemy poinformować iż w tym tygodniu nie zostanie udostępnione darmowe DLC (nie martwcie się – bezpłatna zawartość powróci już w przyszłym tygodniu). Mamy nadzieję, że rozumiecie naszą decyzję. Zebraliśmy od Was mnóstwo sugestii i uwag na temat tego, co moglibyśmy poprawić i pragniemy zaimplementować tyle, ile będziemy mogli. Pełna lista zmian jaką przyniesie ze sobą patch 1.07 zostanie opublikowana w tym tygodniu.” Czekamy!
Komentarze
1.07aktualizacjaalchemiabłądbugCD PROJEKT REDDLCdziałkońksiążkiksięgilistałatkanieprzeczytanychoznaczeniepatchpoprawkaprzechowalniaprzeczytanychprzedmiotyprzepisyrecepturyschematyschowekskładnikiskrzyniasortowanieThe Witcher 3: Wild HuntupdatewagaWiedźminWitcherWitcher 3zmian
1.07, aktualizacja, alchemia, błąd, bug, CD PROJEKT RED, DLC, dział, koń, książki, księgi, lista, łatka, nieprzeczytanych, oznaczenie, patch, poprawka, przechowalnia, przeczytanych, przedmioty, przepisy, receptury, schematy, schowek, składniki, skrzynia, sortowanie, The Witcher 3: Wild Hunt, update, waga, Wiedźmin, Witcher, Witcher 3, zmian
About the Author
Igor Kaźmierczak - Redaktor naczelny tego skupiska wariatów, który nałogowo pracuje nad poprawą jego ładu. Spełniony muzyk, niespełniony skryba, czasem coś pobazgra na podwędzonym ukradkiem płótnie. Przesiaduje nocami, choć w sytuacjach oficjalnych zarzeka się, że tego nie lubi. Człowiek ze zdiagnozowaną dolegliwością zwaną chronicznym brakiem czasu.
PONIŻEJ WYHACZYSZ NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII
Among Us – kiedy nowa mapa The Airship trafi do gry?
~ Jacek Lisiecki | 1 lutego 2021
Informacje o nadchodzącej do Among Us nowej mapie o nazwie The Airship już od blisko dwóch miesięcy obiegają Internet, a jej produkcja trwa przynajmniej od września minionego roku. Jeżeli zastanawiacie się kiedy deweloperzy ze studia InnerSloth w końcu pozwolą nam pobiegać po pokładzie tytułowego sterowca, to w tym artykule przygotowaliśmy dla Was zbiór najważniejszych i […]
Biomutant z datą premiery i trzema różnymi edycjami gry
~ Dorota Żak | 27 stycznia 2021
Ogłoszony w 2017 roku Biomutant, klimatyczny postapokaliptyczny RPG, od początku zapowiadał się ciekawie. Przyszło nam jednak chwilę poczekać na datę premiery, która została właśnie ogłoszona. Biomutant określany jest mianem RPG-a, którego akcja rozgrywa się w postapokaliptycznym świecie, zamieszkanym przez przypominające ludzi zwierzęta i roboty. Choć twórcy gry zwracają na baśniowy aspekt opowieści, nie jest to […]
Celeste Classic otrzymuje sequel stworzony w 3 dni
~ Dorota Żak | 26 stycznia 2021
Czy w trzy dni da się stworzyć sympatyczną grę? Jak najbardziej. Wystarczy wziąć przykład z Matt Makes Games, który właśnie w takim czasie stworzył Celeste 2: Lani’s Trek. Z okazji wypadającej w tym roku trzeciej rocznicy wydania gry Celeste jej twórcy postanowili zaskoczyć graczy miłym prezentem. Chociaż podobno sami kiedyś oświadczyli, że tytuł z 2018 […]