Gracze lubujący się w klasycznych RPG-ach zapewne wyczekują Tyranny z niecierpliwością. Na dodatek twórcy gry podsycają atmosferę kolejnymi newsami.
Tym razem za pośrednictwem serwisu Polygon udostępniona została informacja na temat innowacyjnego podejścia do rzucania i tworzenia czarów. Proces tworzenia indywidualnych magicznych spelli będzie kilkuetapowy. Zaczniemy od wybrania żywiołu konkretnego zaklęcia. Następnie zadecydujemy jaką postać przybierze nasz czar – na przykład czy będzie on używany tylko przeciw jednemu przeciwnikowi, czy będzie skillem obszarowym, lecz z mniejszym zasięgiem, niż przy opcji pierwszej.
Kolejnym krokiem będzie dodanie do zaklęcia akcentów, które będą jego ulepszeniami – dodadzą one np. wydłużony czas oraz zasięg czy też obszar działania. Każdy dodany w ten sposób akcent będzie niósł za sobą konsekwencje w postaci wyższych wymagań, jakie zostaną postawione naszej postaci, by ta mogła ich używać. Brzmi świetnie, prawda?
Tyranny zmierza na komputery osobiste, natomiast jej premiera zaplanowana jest na jesień 2016 roku.