Pierwsza część tej skradanki od Arkane Studios przyzwyczaiła nas, że ma wiele sposobów na ukończenie gry, przez co gracze mają chęć podchodzić do niej kolejny raz. W Dishonored 2 ma być podobnie.
Harvey Smith, dyrektor działu kreacji w Arkane, tłumaczy, że powody do przejścia ich nowej gry nie kryją się tylko w rozgrywce, ale również w fabule. Jak mówi:
Każde przejście Dishonored 2 jest inne. Odnajdujesz inne ścieżki, kupujesz inne moce, powodujesz duży lub mały chaos, grasz jako Corvo lub Emily – wylicza Harvey – Poza tym, kiedy Outsider oferuje ci swoje znamię, możesz odmówić. Poprzednio niektórzy ludzie grali raz, inni wiele razy, ale w Dishonored 2 jest jeszcze więcej powodów, by zagrać ponownie – przekonuje.
Dodatkowym jest warstwa fabularna. – Nie sądzę, że gracze zrozumieją Dishonored 2, dopóki nie przejdą gry dwukrotnie. Jest tu tak wiele konwersacji, które można przegapić, przekazu pisanego, który można przeczytać… Chodzi nawet o zrozumienie wpływu otoczenia na opowiadaną historię.
Premiera Dishonored 2 planowana jest na 11 listopada. Ukaże się na pecetach i konsolach obecnej generacji – PS4 i XBO.