Kilka dni temu pisaliśmy o opóźnieniu Deformers, nowej gry od studia Ready At Dawn, teraz zaś wiemy, że produkcja nie potraktuje konsol jednakowo.
Dyrektor kreatywny studia mającego w swoim dorobku takie produkcje, jak The Order: 1886 czy God of War: Chains of Olympus na PSP, opowiedział o paru szczegółach warstwy technicznej ich nowego dzieła. Wiadomo, że będzie korzystać z tego samego silnika, co wspomniany The Order: 1886. Na obu konsolach, PS4 i XBO, gra będzie śmigać w 60 klatkach na sekundę. Jednak z pełnoprawnym 1080p będziemy mieć do czynienia jedynie w przypadku konsoli Sony – Xbox One wyświetli 900p, które będzie tylko skalowane do 1080p, ale nie zawsze.
Ponadto, szczęśliwi posiadacze konsoli PlayStation 4 Pro otrzymają dodatkowe efekty graficzne niedostępne na zwykłym PS4 oraz 60 fps-ów podczas czteroosobowej gry na podzielonym ekranie. Na zwykłej wersji w przypadku czterech jednocześnie grających osób liczba klatek spadnie do około 50. Na pecetach możemy oczekiwać najwięcej upiększeń i największych możliwości. Na poniższych screenach można zobaczyć poszczególne opcje:
Data premiery Deformers wciąż jest nieznana, ale, jak wcześniej pisaliśmy, nie powinna się ona daleko odwlec w czasie.