Dark Gravity to nowa strzelanka typu shmup, która w IV kwartale 2020 r. zadebiutuje na PC. Wstępnie planowane jest też wydanie gry na Nintendo Switch. Tytuł ma wyróżniać się wysokim poziomem trudności, szerokimi możliwościami craftingu oraz unikalną grafiką low poly. Dark Gravity będzie nawiązywać do klasycznych japońskich strzelanek, jak np. Radiant Silvergun czy Ikaruga.
Dark Gravity ma być intensywną strzelanką typu shmup, skoncentrowaną na jednoosobowej rozgrywce. Studio Korgorus stawia na wysoki poziom trudności, nieliniowy tryb kampanii oraz wielkie ilości wrogów i bossów.
Gra zostanie osadzona w futurystycznej rzeczywistości po V wojnie światowej. Gracz wcieli się w pilota, którego los rzuci w wir wydarzeń niczym z dobrego technothrillera.
„Projekt nawiązuje do klasycznych japońskich strzelanek sprzed lat. Wśród inspiracji stojących za Dark Gravity znajdują się np. Ikaruga, Radiant Silvergun czy Zero Gunner. Oczywiście nie zabraknie tutaj unikalnych cech, które będą wyróżniać ten tytuł na tle innych produkcji. Chodzi nie tylko o stylizowaną grafikę low poly, ale też o intrygującą historię oraz szerokie możliwości craftingu i rozbudowy myśliwców” – mówi pomysłodawca gry i założyciel studia Korgorus, Rafał Szewczyk.
Jak zapowiada Rafał Szewczyk, Dark Gravity zaoferuje bardzo szybką i intensywną zabawę, pełną strzelania i niszczenia, ale też zbierania zasobów i rozbudowywania myśliwca. W sumie gracze znajdą w Dark Gravity 17 mocno zróżnicowanych misji, 34 bossów, 8 myśliwców oraz całą masę dodatkowych elementów.
Premierę Dark Gravity na platformie Steam zaplanowano na IV kwartał 2020 r. Później gra zostanie wydana również na Nintendo Switch i być może pojawi się także na innych konsolach.