Szósta odsłona Civilization stworzona przez studio Firaxis miała swoją premierę w październiku i przyciągnęło uwagę naprawdę wielu graczy w krótkim czasie (milion w niespełna dwa tygodnie). Wczoraj natomiast udostępniono patch do gry, który oprócz licznych poprawek wprowadza kilka nowości.
Najnowsza aktualizacja do Sid Meier’s Civilization VI nosi nazwę „Fall 2016 Update„. Dodaje ona wsparcie dla DirectX 12, skierowane do graczy korzystających z kart AMD i NVIDIA (z układami opartymi na architekturze Maxwell lub nowszymi). Poprawiono także zbalansowanie rozgrywki, pozbyto się wielu bugów i problemów z dźwiękiem. Pełną listę zmian możecie znaleźć na oficjalnej stronie gry.
Co ważne, aktualizacja wprowadza do gry także kilka nowości. Mowa tutaj o wprowadzeniu nowego rodzaju map oraz scenariusza multiplayer.
Dodane w aktualizacji mapy to Six-Armed Snowflake i Four-Leaf Clover. Możemy grać na nich zarówno w trybie on-, jak i offline. Co więcej, zostały one skonstruowane w taki sposób, by zmusić graczy do ruszenia w kierunku centrum i starcia się tam z przeciwnikami. Jeśli zaś chodzi o nowy scenariusz, nosi on nazwę Cavalry and Cannonades i ułożony jest pod rozgrywki w trybie multiplayer.
Dobrze wiedzieć, że ekipa z Firaxis nieustannie dopracowuje swój najnowszy tytuł. Graliście?