Po premierze najnowszej części Fallouta 4, nowy system dialogowy został przyjęty dosyć chłodno. Tym razem mowa nie o dialogach, ale o ich składnikach. W tym przypadku interesującymi składnikami zdań są imiona, które może mieć nasz bohater.
Robot Codsworth ma nagrania dostosowane do aż 924 imion głównego protagonisty! Czegoś takiego w branży elektronicznej rozrywki jeszcze nie było. Zakres jest więc bardzo szeroki. Oprócz tego, że potrafi powiedzieć całkiem normalne imiona pokroju Adam lub Eva, to zdarzają się takie perełki jak ta na filmiku poniżej:
Użytkownik Reddita, zamieścił całą listę imion, na które robot domowy może reagować. Tutaj możecie sprawdzić, czy istnieje możliwość posiadania „imienia” podobnego stylistycznie do tego z filmiku. Tym z was, którym się nie chcę szukać, odpowiadamy – jest ich cała masa. 🙂
Bethesda nie zapomniała o ludziach związanych z ich firmą lub o swoich poprzednich grach. Przykładem może być Corvo – imię jednego z głównych bohaterów Dishonered.
Czy takie zabiegi staną się normą w branży? Czy warto inwestować w takie smaczki zamiast w nowy silnik gry? Na te pytania musicie odpowiedzieć sobie sami.