Kreatywność twórców gier już nie raz zaskakiwała graczy. Deweloperzy zabierali nas w niesamowite miejsca i robiliśmy wiele cudownych (cudacznych też) rzeczy w ich grach. Co jednak, kiedy nie ma się pomysłu na grę? Można z łatwością ściągnąć od lepszych.
Tak, to co widzicie to autentyczny screenshot z gry, która obecnie znajduje się w sklepach platform mobilnych, a nazywa się Tournament in Tavern. Jednak jeśli ten screen was nie przekonał was co do wiarygodności tego plagiatu to z pewnością zrobią to te:
Na screenach widzimy prawie identyczny jak w Hearthstonie ekran zadań oraz niektóre ze stworów jakie znajdziemy w grze. Łatwo można zobaczyć, że wszystkie są kalką tych z gry Blizzarda. Jedyne co zostało pozmieniane to nazwy, artworki i nazewnictwo efektów jakie wywołuje zagranie danej karty. Odpowiednio Haste=Charge, Warcry=Battlecry, Defend=Taunt, Rampage=Windfury, Protection=Divine Shield.
Tutaj natomiast widzimy jakie klasy przygotowali dla nas twórcy i trzeba przyznać, że panowie z Tellurion Mobile (twórcy gry) zaskoczyli, ponieważ mamy do wyboru tylko cztery klasy nie, jak w przypadku Hearthstone dziewięć. Te klasy to odpowiednio Paladyn, Wojownik, Mag i Kapłan, ale co by nie powiedzieć twórcy się postarali, zamiast jednej umiejętności specjalnej mamy ich aż DWIE!!! Każda jest oczywiście kalką tych z gry Blizzarda, ale jest to pewna różnica w mechanice obu gier.
Walka jest rozgrywana w trybie 1v1v1v1, czyli jasno widać, że będziemy jeszcze bardziej zdenerwowani, kiedy nie jeden, nie dwóch, a AŻ trzech przeciwników będzie miało genialny dobór kart, a my będziemy siedzieć z niczym.
Tak więc, czy Blizzard będzie z tym coś robił? Nie da się nie ukryć, że panowie z Tellurion Mobile nie mieli po prostu pomysłu na grę. O ile jeszcze na Windows Mobile 10 spisuje się on nie najgorzej (brak Hearthstone na platformę Microsoftu), to już na Androidzie nie ma szans z molochem Blizzarda.