Największa i najbardziej oczekiwana aktualizacja gry Wiedźmin 3: Dziki Gon jest już dostępna do pobrania na PC oraz konsolach nowej generacji – PS4 i Xbox One. Wprowadza niewyobrażalną ilość poprawek i usprawnień, których poglądową listę znajdziecie poniżej.
Łatka, na którą wszyscy fani Wiedźmina 3 czekali, została przed chwilą oficjalnie udostępniona graczom. Producenci gry ze studia CD Projekt RED wzięli sobie do serca rady wiedźmińskiej społeczności. Z tej racji możemy cieszyć oczy takimi zmianami jak:
Nowy, alternatywny (opcjonalny) tryb responsywności poruszania się Geralta
Skrzynia dla gracza dostępna w różnych miejscach w grze. Lokacje skrzynki będą oznaczone na mapie.
Materiały potrzebne do wytwarzania przedmiotów oraz składniki alchemii nie będą już miały wagi.
Książki będą teraz umieszczane w specjalnej zakładce w ekwipunku, a pozycje przeczytane będą oznaczone graficznie.
Cała masa poprawek dotyczących zadań głównych oraz pobocznych
Rozmaite usprawnienia w zachowaniu konia
Dodano kilka metod sortowania przedmiotów w ekwipunku
Przepisy (alchemia oraz wytwarzanie przedmiotów) mogą być teraz przypinane, co będzie skutkowało odpowiednim zaznaczeniem potrzebnych do ich wykonania składników w panelu sklepu.
Usprawnienia dotyczące wydajności (efekty wizualne, cut-sceny, rozgrywka)
Pełna lista zmian dostępna TUTAJ.
W środowisku graczy pojawiają się też zarzuty, że łatka została wprowadzona o wiele za późno, ponieważ większość graczy zainteresowanych wiedźmińską serią już dawno ukończyła grę, a zmiany te – mimo iż bezsprzecznie niesamowite – to powinny być zaimplementowane priorytetowo jak najszybciej po premierze. Cóż, lepiej późno niż wcale, a może aktualizacja ta będzie dla niektórych dodatkowym powodem, by ponownie przejść Wiedźmina 3? Mimo wszystko – wiele osób z niej skorzysta i za to brawa dla twórców gry!
Komentarze
1.07aktualizacjaalchemiabłądbugCD PROJEKT REDDLCkońksiążkiksięgilistałatkanieprzeczytanychoznaczeniepatchpodziałpoprawkaporuszaniaprzechowalniaprzeczytanychprzedmiotyprzepisyrecepturyresponsywnościschematyschowekskładnikskrzyniasortowanieThe Witcher 3: Wild HuntupdatewagaWiedźminWitcherWitcher 3zmian
1.07, aktualizacja, alchemia, błąd, bug, CD PROJEKT RED, DLC, koń, książki, księgi, lista, łatka, nieprzeczytanych, oznaczenie, patch, podział, poprawka, poruszania, przechowalnia, przeczytanych, przedmioty, przepisy, receptury, responsywności, schematy, schowek, składnik, skrzynia, sortowanie, The Witcher 3: Wild Hunt, update, waga, Wiedźmin, Witcher, Witcher 3, zmian
About the Author
Igor Kaźmierczak - Redaktor naczelny tego skupiska wariatów, który nałogowo pracuje nad poprawą jego ładu. Spełniony muzyk, niespełniony skryba, czasem coś pobazgra na podwędzonym ukradkiem płótnie. Przesiaduje nocami, choć w sytuacjach oficjalnych zarzeka się, że tego nie lubi. Człowiek ze zdiagnozowaną dolegliwością zwaną chronicznym brakiem czasu.
PONIŻEJ WYHACZYSZ NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII
Among Us – kiedy nowa mapa The Airship trafi do gry?
~ Jacek Lisiecki | 1 lutego 2021
Informacje o nadchodzącej do Among Us nowej mapie o nazwie The Airship już od blisko dwóch miesięcy obiegają Internet, a jej produkcja trwa przynajmniej od września minionego roku. Jeżeli zastanawiacie się kiedy deweloperzy ze studia InnerSloth w końcu pozwolą nam pobiegać po pokładzie tytułowego sterowca, to w tym artykule przygotowaliśmy dla Was zbiór najważniejszych i […]
Biomutant z datą premiery i trzema różnymi edycjami gry
~ Dorota Żak | 27 stycznia 2021
Ogłoszony w 2017 roku Biomutant, klimatyczny postapokaliptyczny RPG, od początku zapowiadał się ciekawie. Przyszło nam jednak chwilę poczekać na datę premiery, która została właśnie ogłoszona. Biomutant określany jest mianem RPG-a, którego akcja rozgrywa się w postapokaliptycznym świecie, zamieszkanym przez przypominające ludzi zwierzęta i roboty. Choć twórcy gry zwracają na baśniowy aspekt opowieści, nie jest to […]
Celeste Classic otrzymuje sequel stworzony w 3 dni
~ Dorota Żak | 26 stycznia 2021
Czy w trzy dni da się stworzyć sympatyczną grę? Jak najbardziej. Wystarczy wziąć przykład z Matt Makes Games, który właśnie w takim czasie stworzył Celeste 2: Lani’s Trek. Z okazji wypadającej w tym roku trzeciej rocznicy wydania gry Celeste jej twórcy postanowili zaskoczyć graczy miłym prezentem. Chociaż podobno sami kiedyś oświadczyli, że tytuł z 2018 […]