Jeszcze przed wypuszczeniem oficjalnego patcha do Wiedźmina 3, CDP Red daje posmakować płynniejszej animacji posiadaczom nowej wersji maszyny Microsoftu.
Po niedawnej premierze Xbox One X, na dobre rozpoczęła się między konsolowa batalia, na wszelkiego rodzaju porównania graficzne, usprawnienia, wygładzanie krawędzi, podbijanie rozdzielczości i inne temu podobne manewry. Spora część już wydanych gier otrzymała stosowną łatkę, polepszającą wydajność aby udowodnić graczom zasadność istnienia tworów, jakimi są PlayStation 4 Pro oraz Xbox One X.
Jak to zwykle bywa w naszej branży, jedni twórcy podeszli do tematu na poważnie, inni trochę mniej. O ile część ulepszonych wersji opiera się na najzwyklejszym w świecie podbiciu rozdzielczości i niewielkich, kosmetycznych zmianach, inne pokazują faktyczną jakość idącą w parze z mocnymi podzespołami nowych wersji konsol.
Wiedźmin 3, jako jedna z najlepszych gier obecnej generacji, również otrzymał patcha usprawniającego rozgrywkę w znaczącym stopniu (wsparcie dla 4K, lepsza jakość tekstur, lepsze oświetlenie). Patch ten jest na razie dostępny wyłącznie na PS4 Pro. Jeśli z kolei chodzi o mocniejszą wersję konsoli Microsoftu, ta otrzyma w pierwszej kolejności możliwość odpalenia trzeciego Wieśka w 60 fps, w późniejszym terminie natomiast zostanie udostępniony patch z resztą usprawnień. Należy jednak pamiętać, że lepszy klatkaż, będzie dostępny jedynie w wersjach pudełkowych gry, bez pobranych aktualizacji!
Dokładna data udostępnienia nowej aktualizacji Wiedźmina w wersji na Xbox One X, nie jest jeszcze znana.