Podczas tworzenia gry odbiegającej od dzisiejszych standardów, czasem trudno jest trafić w złoty środek. Rime jest grą pozbawioną walki, skonstruowaną w ten sposób, aby zrelaksować i odprężyć gracza.
Twórcy stawiają na średniej trudności zagadki, by nie zabierały zbyt dużo czasu i nerwów, jednocześnie dając nam satysfakcję. Oprawa graficzna jest naprawdę przyjemna dla oka: nie zraża zbyt jaskrawymi kolorami, ani nie nudzi wieloma odcieniami jednego koloru. Ogólna „gładkość” obrazu sprawia, że nie sposób oderwać od niego oczy.
Twórcy kreują Rime na grę, która jest fascynującą przygodą bez przemocy, szybkich zwrotów akcji i efektów specjalnych. Wygląda na to, że chcą podkreślić, iż można stworzyć dobry tytuł bez tych elementów, gdyż są one całkowicie zbędne. Jak poszło twórcom przygotowanie produkcji, dowiemy się już niedługo.
Premiera tytułu zbliża się wielkimi krokami, bo już 26 maja będziemy mogli zapoznać się z Rime w wersji na komputery osobiste, Xboxa One, PlayStation 4, a także Nintendo Switch.