Hideo Kojima postanowił podzielić się oszczędnymi, ale obiecującymi informacjami na temat swojej najnowszej produkcji – Death Stranding.
Producent, reprezentujący swoje autorskie studio, Kojima Productions, pojawił się na konferencji Sony przed targami Tokyo Game Show i wyjawił pierwsze szczegóły dotyczące Death Stranding, o którym napomknęliśmy już przy okazji E3.
Kojima zapowiedział, że Death Stranding zaoferuje graczom wiele możliwości eksploracji otwartego świata, elementy co-op i „pewną dawkę swobody„. Zaznaczył także, że w grze istotny będzie wątek fabularny, mający dotyczyć czegoś z innego świata, co trafiło na ziemię. Jako że gra ma wspierać 4K i HDR, możemy spodziewać się, że trafi na PlayStation 4 Pro.
Co ciekawe, producent pochwalił się także źródłem swojej inspiracji – są nim wyrzucane na brzeg wieloryby, oraz znaczeniem tytułu i loga gry. Kreski, które widzimy pod literami, to żyłki/nitki, symbolizujące to, że ludzie są ze sobą połączeni. Do nich właśnie nawiązuje tytuł gry (strand to włókno, żyłka).
Nie znamy jeszcze daty premiery Death Stranding, ale zapowiedzi Kojimi dotyczące gry są naprawdę obiecujące. Producent zaznaczył, że jego celem jest stworzenie gry AAA będącej „prawdziwym dziełem”. Trzymamy za słowo!